سبد خرید
0
دسته بندی محصولات

BB کرم گارنیر کلاسیک مدیوم

تومان627.000

  • مناسب برای استفاده پوست های معمولی
  • دارای بافت سبک و یکدست
  • مرطوب کننده و آبرسان 24 ساعته
  • دارای عصاره گریپ فروت و ویتامین سی
  • حاوی ضد آفتاب GKF20

توضیحات

بی بی کرم یکی از محبوب ترین کرم ها در میان بانوان است و بیشتر بانوان برای پوشش دهی پوست از این محصول استفاده می کنند . این محصول علاوه بر پوشش دهی می تواند کاربرد ها و فواید بسیار بیشتری دارد . این محصول در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و توجه داشته باشید قبل از انتخاب و خرید در مورد برندهای معتبر این محصول تحقیق کنید تا مجبور به استفاده از محصولات فیک و بی کیفیت نشوید .

یکی از مزیت های این محصول این است که خاصیت ضد آفتاب نیز دارد و لازم نیست به همراه وسایل آرایشی خود از ضد آفتاب استفاده کنید چون این کرم در ساختار خود دارای موادی است که نقش ضد آفتاب را نیز ایفا می کند و پوست شما را در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند .

این محصول با داشتن عصاره گریپ فروت و ویتامین سی و تمامی مواد طبیعی و ارگانیک که در ساختار آن به کار رفته است می تواند پوست شما را آبرسانی و رطوبت رسانی کند و از خشک شدن آن جلوگیری کند . این محصول برخلاف دیگر محصولات موجود در بازار دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد و تا 24 ساعت رطوبت پوست شما را فراهم می کند .

نحوه استفاده :

برای استفاده از این محصول می توانید زمانی که می خواهید آرایش ملایم و پوشش دهنده روی پوست خود داشته باشید و هم زمان قابلیت ضد افتاب نیز داشته باشد، مقداری از کرم را به صورت نقطه نقطه روی پوست صورت خود پخش کنید و آن را کامل روی سطح پوست پخش کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “BB کرم گارنیر کلاسیک مدیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *