سبد خرید
0
دسته بندی محصولات

کرم آبرسان برنج بیوآکوا

تومان139.000

  • روشن کننده پوست صورت
  • رفع خشکی های سطحی پوست
  • شادابی پوست
  • محافظت از پوست
  • آبرسان مناسب روز و شب
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کلاژن ساز
  • سفت کردن پوست

توضیحات

کرم آبرسان برنج بیوآکوا BIOAQUA rice cream

کرم برنج بیوآکوا BIOAQUA سرشار از عصاره برنج است، عصاره برنج در این محصول مراقبتی باعث تغذیه پوست صورت می شود. اصلی ترین ترکیب این کرم، عصاره برنج است، به همین دلیل یک آبرسان قوی برای پوست است که سریعا جذب می‌شود. عصاره برنج خاصیت لایه‌برداری دارد که با جایگزینی سلول‌های جوان به جای سلول‌های مرده، باعث روشن تر شدن و شادابی پوست می شود .

گلیسیرین یک مرطوب‌ کننده موثر است و در ترکیبات این کرم وجود دارد  که به محافظت از پوست در برابر تبخیر رطوبت آن کمک می‌کند. از دیگر ترکیبات این محصول، سدیم هیالورونات است. سدیم هیالورونات جذب آب بالایی دارد و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. سدیم هیالورونات اثر تغذیه‌ ای برای پوست دارد و از پیری یا چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب‌کننده و مغذی برنج بیوآکوا موجب تسریع تولید کلاژن می‌شود. شاید شنیده باشید که با افزایش سن، کلاژن در بدن کاهش می‌یابد. بنابراین پوست خشک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و همین موضوع باعث ایجاد چین و چروک در صورت می‌شود. وجود این پروتئین در کنار ترکیبات دیگر همچون عصاره برنج، به شادابی پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است و موجب ایجاد حساسیت یا واکنش آلرژیک نمی‌شود.

عصاره برنج روند کلاژن سازی پوست را افزایش داده و ضمن بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز، پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه می کند. ضمنا از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.  این ماده پرخاصیت، سلول های مرده پوست که یکی از عوامل تیره و کدر شدن رنگ پوست می‌باشند را از بین برده، و باعث روشن و درخشان شدن پوست می‌شود.

نحوه استفاده :

بعد از شستشوی پوست خود با یک شوینده متناسب با نوع پوستتان (خشک، چرب، معمولی یا مختلط) یا بعد از استحمام، مقداری از کرم را برداشته و روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان برنج بیوآکوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *