سبد خرید
0
دسته بندی محصولات

سرمه چشم رنگی فلورمار

تومان69.000

  • دارای 12 رنگ متنوع
  • پوکه ای از جنس کربن
  • نوک‌ مداد از جنس شمعی
  • مناسب برای داخل چشم
  • بسیار نرم و روان
  • بدون حساسیت
  • بدون‌پخش شدگی‌ در اطراف چشم

توضیحات

مداد سرمه رنگی فلورمار یکی از محصولات اصلی و پایه برای آرایش و زیبایی چشم مداد چشم ها هستند که در مدل های مختلفی وجود دارند. یک دسته از این محصولات زیبا با تنوع رنگ بالا مداد سرمه رنگی فلورمار با ۱۲ رنگ متنوع است که به راحتی می توانید آن را با سایه چشم تان ست کنید.

مداد سرمه رنگی فلورمار دارای تمام رنگ های پرکاربرد، مغز کربنی شمعی بسیار نرم و روان است که براحتی می توانید از آن برای داخل چشم و بالای پلک به عنوان خط چشم استفاده کنید.

سرمه مدادی فلورمار کاملا ضد آب و ضد تعریق بوده و با تعریق، اطراف چشم پخش نمی شود و نمی ریزد؛ و در مقابل تعریق مقاوم است. همچنین این سرمه مدادی کاملا ضد حساسیت است، و کسانی که چشمانی حساس دارند براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

مداد سرمه رنگی فلورمار  بسیار نرم و روان است و به راحتی میتوانید آن را درون و اطراف چشم بکشید و چشمانی زیباتر را تجربه کنید. پس اگر دوستدار چشمانی هستید که با سرمه مزین شده اند، حتما از این محصول بهره ببرید.

این سرمه برای انواع پوست ها مناسب است و به همین علت ایجاد حساسیت نمی کند. پس اگر چشمان حساسی دارید که نمیتوانید به راحتی از لوازم آرایشی برایشان بهره ببرید، میتوانید بدون هیچ دغدغه ای این محصول را مورد استفاده قرار دهید و نگران ایجاد حساسیت نباشید.

تنوع رنگی در این نوع سرمه باعث شده که افراد با هر تنوع رنگ چشمی بتوانند از این محصول بهره ببرند. چشمان سیاه یا رنگی خود را به راحتی با مداد سرمه رنگی فلورمار  زیبا کنید و طیف رنگی و گیرایی آنها را افزایش دهید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

s1, s10, s11, s12, s2, s3, s4, s5, s6, s7, s8, s9

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرمه چشم رنگی فلورمار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *